Banqup ma rozwiązanie szyte na miarę dla każdej firmy (dużej lub małej). Niezależnie od ilości faktur, które wysyłasz. Mamy coś dla każdego.
Jeśli Twoja firma jest częścią branży, w której cyfryzacja i robotyzacja mogą pomóc w optymalizacji procesów i analizy dancyh finansowych, możesz zostać cennym partnerem Unifiedpost.
Banqup to cyfrowe narzędzie księgowe, które łączy Cię z dokumentami finansowymi i danymi Twoich klientów. Banqup zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do płatności i faktur klientów, dzięki czemu można je przetwarzać w momencie, który Ci odpowiada.
Banqup jest niezależny od oprogramowania księgowego i może bezproblemowo łączyć się z istniejącymi systemami ERP lub księgowymi.
Korzystaj z inteligentniejszych, bardziej płynnych procesów.
Koniec z wprowadzaniem danych ręcznie, koniec z gonieniem za paragonami – przywitaj podgląd danych w czasie rzeczywistym i natychmiastowy dostęp do dokumentów. Pokaż swoim klientom, że Twój czas jest lepiej spędzony jako ich doradca strategiczny. Zostaw ręczne zadania administracyjne Banqup.
Tak. Możesz zdecydować, którzy członkowie Twojej firmy widzą których klientów. Zdefiniuj role użytkowników i ustaw reguły, które uważasz za stosowne.
OCR oznacza optyczne rozpoznawanie znaków.
OCR jest techniką stosowaną do elektronicznej ekstrakcji danych. Faktury i dokumenty są skanowane przez Banqup, a dane są z nich wyodrębniane.
Banqup zawsze używa automatycznego OCR, który jest standardowo częścią wszystkich subskrypcji. Banqup oferuje również możliwość sprawdzania za klienta poprawności danych zeskanowanych przez OCR – do tego Twoi klienci potrzebują subskrypcji Banqup Premium.
Dla ciebie jako księgowego, Banqup jest bezpłatny. Zapoznaj się z cennikiem i modelami subskrybcji dostępnymi dla swoich klientów.
Zarówno Twoja firma, jak i Twoi klienci mogą skontaktować się z zespołem obsługi klienta Banqup. Możesz wysłać e-mail, zadzwonić lub wypełnić formularz kontaktowy na naszej stronie pomocy technicznej. Zapraszamy na stronę pomocy technicznej po więcej szczegółów.