Witaj na naszej stronie internetowej Banqup! My oraz strony trzecie wykorzystujemy pliki cookie na naszych stronach internetowych. Służą one do usprawnienia nawigacji po stronie, analizy jej użytkowania oraz wsparcia naszych działań marketingowych. Możesz przeczytać więcej na temat naszych plików cookie i zmienić swoje preferencje, klikając na „Zmień moje ustawienia”. Klikając na „Zaakceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na używanie wszystkich plików cookie, zgodnie z opisem w naszej Polityce prywatności i plików cookie.
Firmy?
Kliknij tu

Banqup dla księgowych

Korzystaj z jednej platformy, która połączy Cię z klientami i czerp korzyści z bezproblemowej  pracy

Dashboard Banqup for accountants
Elderly woman calling in front of her laptop
Dlaczego warto wybrać Banqup

Dlaczego księgowi wybierają Banqup

Banqup istnieje, aby wzmocnić twoją rolę. Twój czas jako księgowy jest lepiej spędzony na dostarczaniu klientom eksperckich porad finansowych.

Zautomatyzuj swoje procesy, korzystaj z dostępu do dokumentów klientów w czasie rzeczywistym i korzystaj z analiz trendów.

Bezproblemowe integracje między aplikacjiami

Jedna cyfrowa platforma która połączy Cię z Twoimi klientami

Dzięki Banqup Twoja firma korzysta z dostępu w czasie rzeczywistym do cyfrowych faktur, dokumentów i płatności Twoich klientów. Pracuj z nimi w momencie, który Ci odpowiada.

Zarządzaj klientami centralnie
Połącz swój pakiet księgowy
Bądź gotowy na e-fakturowanie
Brak wprowadzania danych dzięki technologii OCR
Colleagues discussing something while pointing at a laptop
Cyfryzacja

Poznaj cyfrowe procesy z Banqup

Procesy cyfrowe oszczędzają czas, tworzą inteligentniejsze metody pracy i umożliwiają współpracę w czasie rzeczywistym.

To są zalety Banqup. Zarówno Ty, jak i Twoi klienci możecie zautomatyzować ręczne, czasochłonne zadania i spędzać czas na to, co jest najbardziej potrzebne.

Dowiedz się, co cyfryzacja może zrobić dla Ciebie i Twojej firm. Przywitaj się ze współpracą z klientami w czasie rzeczywistym.

Integracje

Najbardziej bezproblemowa integracja księgowości

Banqup tworzy jeden ekosystem finansowy, będąc niezależnym od oprogramowania księgowego.

Kontynuuj pracę ze znanymi sobie platformami ERP i przesyłaj faktury, dokumenty i dane klientów z Banqup do istniejących systemów.

Dowiedz się więcej o integracji Banqup.

Man doing online banking while standing up in front of his laptop
Team talking to each other while sitting at a table
“Dzięki Banqup przekazujemy informacje niemal w czasie rzeczywistym, co pozwala nam lepiej doradzić klientowi.”
FAQs

O co jeszcze pytali księgowi Banqup?

Czym jest Banqup?

Banqup to cyfrowe narzędzie księgowe, które łączy Cię z dokumentami finansowymi i danymi Twoich klientów. Banqup zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do płatności i faktur klientów, dzięki czemu można je przetwarzać w momencie, który Ci odpowiada.

Banqup jest niezależny od oprogramowania księgowego i może bezproblemowo łączyć się z istniejącymi systemami ERP lub księgowymi.

W jaki sposób moja firma skorzysta z Banqup?

Korzystaj z inteligentniejszych, bardziej płynnych procesów.

Koniec z wprowadzaniem danych ręcznie, koniec z gonieniem za paragonami – przywitaj podgląd danych w czasie rzeczywistym i natychmiastowy dostęp do dokumentów. Pokaż swoim klientom, że Twój czas jest lepiej spędzony jako ich doradca strategiczny. Zostaw ręczne zadania administracyjne Banqup.

Jak działa Banqup?
  1. Twoi klienci przesyłają swoje faktury, paragony i dokumenty finansowe oraz dokonują wszystkich płatności na swojej platformie Banqup.
  2. Technologia OCR i walidacja danych Banqup oznacza, że ani Ty, ani Twoi klienci nie muszą wprowadzać żadnych danych do faktury lub paragonu ręcznie.
  3. Po przesłaniu dokumentów klienci wybierają dokumenty, do których masz dostęp. Klient może ustawić domyślne udostępnianie wszystkich dokumentów, lub ręczne wybieranie plików, które chce Ci udostępnić.
  4. Twoja firma będzie wtedy w stanie wyświetlić wszystkie dokumenty i płatności Twoich klientów.
  5. Przetwarzaj dokumenty i płatności w dogodnym dla Ciebie czasie i przesyłaj bezpośrednio do istniejącego oprogramowania ERP lub księgowego.

Czy mogę zarządzać dostępem dla mojej firmy?

Tak. Możesz zdecydować, którzy członkowie Twojej firmy widzą których klientów. Zdefiniuj role użytkowników i ustaw reguły, które uważasz za stosowne.

Czym jest technologia OCR?

OCR oznacza optyczne rozpoznawanie znaków.

OCR jest techniką stosowaną do elektronicznej ekstrakcji danych. Faktury i dokumenty są skanowane przez Banqup, a dane są z nich wyodrębniane.

Banqup zawsze używa automatycznego OCR, który jest standardowo częścią wszystkich subskrypcji. Banqup oferuje również możliwość sprawdzania za klienta poprawności danych zeskanowanych przez OCR – do tego Twoi klienci potrzebują subskrypcji Banqup Premium.

Ile kosztuje Banqup?

Dla ciebie jako księgowego, Banqup jest bezpłatny. Zapoznaj się z cennikiem i modelami subskrybcji dostępnymi dla swoich klientów.

Jak mogę skontaktować się ze wsparciem Banqup?

Zarówno Twoja firma, jak i Twoi klienci mogą skontaktować się z zespołem obsługi klienta Banqup. Możesz wysłać e-mail, zadzwonić lub wypełnić formularz kontaktowy na naszej stronie pomocy technicznej. Zapraszamy na stronę pomocy technicznej po więcej szczegółów.

Demo Banqup

Zobacz Banqup w akcji i odkryj prostotę swojej Console Banqup i platformy Banqup dla klienta.

Zobacz demo