Witaj na naszej stronie internetowej Banqup! My oraz strony trzecie wykorzystujemy pliki cookie na naszych stronach internetowych. Służą one do usprawnienia nawigacji po stronie, analizy jej użytkowania oraz wsparcia naszych działań marketingowych. Możesz przeczytać więcej na temat naszych plików cookie i zmienić swoje preferencje, klikając na „Zmień moje ustawienia”. Klikając na „Zaakceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na używanie wszystkich plików cookie, zgodnie z opisem w naszej Polityce prywatności i plików cookie.
FAQs

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami i dowiedz się, o co pytali inni klienci Banqup.

Banqup

Jak mogę zezwolić mojemu księgowemu na dostęp do mojego konta Banqup?

Udostępnianie dokumentów księgowemu jest proste. Możesz wybrać, czy chcesz udostępnić księgowemu wszystkie swoje dokumenty i informacje finansowe, czy tylko niektóre.

Czy Banqup jest trudny w konfiguracji i obsłudze?

Nie. Banqup to rozwiązanie proste do konfiguracji i użytkowania, idealne dla firm o każdym poziomie wiedzy na temat administracji cyfrowej. Zapoznaj się z naszymi przewodnikami, filmami i blogami, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Jak mogę zarejestrować się w Banqup?

Rejestracja w Banqup jest prosta. Zapoznaj się z naszym przewodnikiem dla początkujących, aby dowiedzieć się, jak zarejestrować się w Banqup.

Jak mogę zezwolić mojemu księgowemu na dostęp do mojego konta Banqup?

Korzystając z Banqup, łatwo jest udostępnić dokumenty swojemu księgowemu. Możesz wybrać, czy chcesz udostępnić księgowemu wszystkie swoje dokumenty i informacje finansowe, czy jedynie wybrane pliki.

Czy muszę mieć wcześniejszą znajomość oprogramowania do administracji cyfrowej, zanim zacznę?

Nie potrzebujesz żadnego przygotowania ani doświadczenia! Banqup to rozwiązanie proste do konfiguracji i użytkowania – idealne dla wszystkich firm, niezależnie od stanu wiedzy na temat administracji cyfrowej. Zapoznaj się z naszymi przewodnikami, filmami i blogami, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.

Jak działa Banqup?

Wystarczy wysłać faktury, paragony i dokumenty finansowe na platformę Banqup. Można to zrobić przez e-mail, metodą przeciągnij i upuść lub robiąc zdjęcie smartfonem. Dowiedz się więcej o różnych metodach przesyłania plików na naszym blogu.

Technologia OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) Banqup przekształca tekst i dane z dokumentów finansowych w pliki cyfrowe. To nie tylko znacznie ogranicza potrzebę ręcznego wprowadzania danych, ale oznacza też, że dokument staje się cyfrowy. Zapewnij swojemu księgowemu dostęp do swoich dokumentów cyfrowych i zapłać za nie bezpośrednio na platformie Banqup.

Co to oznacza dla mojej firmy?

Banqup oznacza posiadanie narzędzi do zarządzania procesami administracyjnymi i finansowymi za pośrednictwem jednego rozwiązania cyfrowego.

Firmy nie będą już potrzebowały papierów i dokumentów fizycznych, a przedsiębiorstwa nie będą już musiały wprowadzać danych i zarządzać finansami w kilku miejscach/aplikacjach na raz. Banqup zapewnia przejrzysty przegląd wszystkich przychodzących i wychodzących finansów, co oznacza, że mniej czasu spędza się na konsolidacji finansów, a więcej czasu spędza się na rozwijaniu firmy.

Dodatkowo, faktury mogą mieć przycisk płatności, co oznacza, że Twoja firma będzie otrzymywać opłaty jeszcze szybciej.

Dla kogo jest Banqup?

Banqup jest przeznaczony dla MŚP, mikroprzedsiębiorstw, samozatrudnionych i freelancerów. Dzięki Banqup firmy tego typu nie muszą już martwić się o papierowe dokumenty finansowe i mogą łatwo przejść na administrację cyfrową. Banqup to proste i inteligentne rozwiązanie, które oszczędza czas firm poprzez zapewnienie odpowiednich funkcjonalnych narzędzi do zarządzania administracją i finansami w jednym miejscu.

Ponadto, dzięki możliwości zapewnienia księgowemu dostępu do dokumentów finansowych, możesz mieć pewność, że księgowy ma wszystkie informacje potrzebne do zarządzania zeznaniami podatkowymi.

Czym jest Banqup?

Banqup jest najprostszym i najmądrzejszym cyfrowym narzędziem administracyjnym. Banqup upraszcza procesy administracyjne i finansowe, zapewniając firmom możliwość zarządzania całą administracją, fakturowaniem i płatnościami na jednej platformie cyfrowej. Dzięki Banqup firmy spędzają mniej czasu na administrowaniu i fakturowaniu, a więcej czasu na rozwijaniu swojej działalności.

Cennik

Czy wsparcie jest zawarte w cenie każdej subskrypcji?

Tak, oczywiście. Oprócz korzystania z przewodników online i filmów instruktażowych, zachęcamy również do kontaktu z zespołem obsługi klienta Banqup, który chętnie odpowie na jakiekolwiek pytania. Odwiedź stronę pomocy technicznej, aby dowiedzieć się więcej.

Czy Banqup oferuje bezpłatny okres próbny?

Banqup nie oferuje bezpłatnej wersji próbnej, ale oferujemy bezpłatną subskrypcję w ramach naszej oferty. Zajrzyj na naszą stronę z cenami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Ile kosztuje Banqup?

Spójrz na naszą stronę z cenami, aby zapoznać się z dostępnymi modelami subskrypcji.

Wsparcie

Jak mogę skontaktować się ze wsparciem Banqup?

Istnieje wiele sposobów, aby dotrzeć do obsługi klienta Banqup. Możesz wysłać wiadomość e-mail, zadzwonić lub wypełnić formularz kontaktowy na naszej stronie pomocy technicznej. Zapraszamy na stronę pomocy technicznej po więcej szczegółów.

Wiemy jak Cię wesprzeć

Jeszcze więcej wsparcia Banqup

 Zapoznaj się z innymi sposobami, w jakie Twoja firma lub księgowy może uzyskać dodatkowe wsparcie Banqup

Zacznij korzystać z Banqup

Zacznij dostrzegać korzyści płynące z cyfrowego zarządzania finansami z Banqup. Aktywuj swoje konto już dziś.

Aktywuj Banqup